ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

مامی ناتان

نظرسنجی که از طرف مامان بردیا جون دعوت شدم

1392/4/1 18:39
نویسنده : بیتا
745 بازدید
اشتراک گذاری

 

1 -اگر ماهی از سال بودم؟

مرداد

2-اگر روزی از هفته بودم؟

شنبه میشدم چون شروع دوباره است

3-اگر عدد بودم؟

1 میشدم چون دوست دارم همیشه یک باشمچشمک

4-اگر نوشیدنی بودم؟

آب

5-اگر ثواب بودم؟

ثواب یک لبخند بر لب کودکی یتیم میشدم

6-اگر درخت بودم؟

درخت گردو میشدم

7-اگر میوه بودم؟

هلوقهقهه

8-اگر گل بودم؟

گل سرخ

9-اگر آب و هوا بودم؟

گیلان زیبا

10-اگر رنگ بودم؟

سبز بهاری

11-اگر صدا بودم؟

صدای خنده بی ریای کودک

12-اگر پرنده بودم؟

عقاب با قدرت در اوج

13-اگر فعل بودم؟

توانستن

14-اگر ساز بودم؟

پیانو

15-اگر عضوی از بدن بودم؟

چشم

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟

گل

17-اگر یک حس بودم؟

حس زیبای مادربودن

دوست جوونایی که دعوت میکنم:thank-you-003.gif

مامان مانلی جووووووون

سارا جون مامان ارتین جون

الی جون مامان آرسن عسلی

مادرانه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

lمامان بردیا
1 تیر 92 18:17
ممنون که دعوتم قبول کردی گلم.مطمینکم مثل آب زلال و پاکی


مرسی گلم کاری نکردم لطفتون رو پاسخ دادم
سارا مامان آرتین
3 تیر 92 19:49
سلام عزیزم



ممنون از دعوتتون خانوم



من قطره آیروویت به آرتین میدم و اصلا نمیذاره دندوناشو تمییز کنم ... میشه بپرسم اسم قطره ای که میدادید چیههههههههههه؟؟؟



ناتان گلی رو ببوسید




تا ماه پیش فریسانول دادم اما دیگه پیدا نمیشه من هم
آیرویت میدم البته ناتان دیگه نزدیک دو ساله دیگه زیاد از قطره خورانش نمونده خخخخخخخ اما اگه تونستی فریسانول بگیر یه لک رو دندوناش نمیفته


سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:41
سلام دوست گلم آرتین هم توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون

کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
ممنون دوست گلم از راهنماییت


حتما ساراجون من شرکت نمیکنم. به همه دوستام میگم برای آرتین رای بدن
سعیده ، مامان هومان
5 تیر 92 1:45
خیلی زیبا بود لذت بردم


مرسی دوست خوبم هومان رو ببوس
مامان مانلی
8 تیر 92 18:57
دوست جونی عزیزم اگر منو دوست داری به 241 کد من رآی بده ممنون میشم البته کد پسر خالمم 105 هست اگر اونم دوست داری به دوتاییمون رآی بده مرسی دوست خوبم البته اگر خواستید به دوتاییمون رآی بدین توی یک اس ام اس کد هردوتاییمون را با فاصله کنار هم بزنید و به 20008080200 ارسال کنید دوست نازم شما فقط یک بار میتونید باهر خط رآی بدید اگر دوستم دارید بهم رآی بدید و برام رآی جمع کنید دوستتون دارم
سارا مامان آرتین
12 تیر 92 2:34
سلام خانومی کجایین؟؟؟نیستین؟؟؟


سلام سارا جان هستیم خواهر میام وبتون بووووس
مامان بردیا
18 تیر 92 16:22
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///دلمون عکس تازه میخوادددددددددددددد


سلام مامان بردیاجون مهمون داشتم سرم شلوغ بود
دست پسرم در رفته تو گچه براهمین عکس نزاشتم
چشم میزارم
بوووووس برای شما وبردیای خاله
مامان مانلی
19 تیر 92 18:43
عزیزم آپم
مامان بردیا
23 تیر 92 13:28
الهی بمیرم براش.آخه چرا؟ فداش بشم خیلی مواظبش باش


خدانکنه گلم چراش طولانیه مربوط به خاطره قسمت نحسه که ادامه پیداکرده
باشه بیشتر مواظب میشم مرسی بردیا جونم رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد