ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت هفدهم خاطره

1392/3/18 2:47
نویسنده : بیتا
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز بعد از چند روز تاخیر با یه خبر خیلی بد ودردناک  اومدمناراحت

فدای تو که در بدترین شرایط  وقتی کمی آروم شدی خندیدی دستت رو نشون میدی مامانناراحت

پسرم گلم ناتان زیبای من سهل انگاری من رو ببخشدل شکسته

امروز مامان طبق هر روز که شما رو به گردش میبره تصمیم گرفتم عصری ببرمت بیرون

اما...استرس

قبل از رفتن دیدم مانتوم چروکه اتو رو برداشتم ومانتوم رو اتو کردم شما هم توی اتاقت مشغول بازی بودی فرشتهمن همیشه آخر اتو کشیدن اتو رو از برق میکشم و اتو زدن رو ادامه میدماوه

بعد از اتو کشی مانتو اتو رو کنار دیوار گذاشتم به خیال اینکه تو مشغول بازی کردنی میخواستم برش دارم که چشمم به تلویزیون افتاد  واز تو غافل شدمشیطان

یکدفعه با جیغ تو برسر زنان به طرفت دویدم از کاری که کردم متعجبم چون همیشه حواسم رو جمع میکنم  تا آسیبی بهت نرسه یول

متاسفم گلم

پسر کوچولوی بی گناه من  بخاطر یه غفلت دستش سووووووووووووووووختگریه

هرکاری کردم آروم نشدی پماد زدم باد زدم چیزی دیده نمیشد اما توگریه میکردی در آخر ظرفی رو از آب ویخ کردم ودستت رو توش گذاشتم تا کمی آروم شدیسبز

بعد از اینکه آروم شدی ددر رفتنت رو کنسل نکردیم وفقط با ماشین دور زدیم دیگه نتونستیم پارک بریم چون تو خیلی عصبانی شدیعصبانی

این هم سوختگی دستت که فردا ی سوختنت معلوم شدآخ

با نشون دادن این عکس شرمنده ام گریهدل شکستهناراحت

اما خیلی باید مواظب نی  نی های کوچولو بود چون خطر همیشه در کمینشونهشیطان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بردیا
18 خرداد 92 8:55
سلام مامانی.پسرت خیییییییییییلی نازه.به ما هم سر بزنین.با تبادل لینک موافقید؟


مرسی مامان بردیا حتما بهتون سرمیزنیم من و ناتان موافقم
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 15:20
الهی بگردمممممممممممممممم دستت اوخ شدهههههههههههههههه

تاین فسقلی ها خیلی شیطونن راست میگی خیلی باید مواظب باشیم ولی خوب اتفاقه و ممکنه واسه هرکی پیش بیاد خداروشکر که سوختگیش کمه و زود زود خوب میشههههههههه

خودتو ناراحت نکن مامانی مهربون




مرسی سارا جونم راست میگی عزیزم کودک نوپا نه تا مراقب میخواد بدبخت شدم ههههههههه


صبا
18 خرداد 92 18:50
الهییییی قربونش برم من!
بووف شد دستای ناتان گلی
ایشالله که زودی خوب میشه بیتا جونمممممم


صباجون دیدی ناتان گلم اوف شده مرسی که همدردی کردی
مامان مانلی
20 خرداد 92 15:29
الهی بگردم...............
ایشاللهزود زود خوب بشه عزیزم ناتان گلم را ببوس



مامان مانلی جون از لطفت سپاسگزارم شما هم مانلی گلم رو ببوس
مرسی که به ماسر زدی
معصومه
20 خرداد 92 22:21
الهی بمیییییییییییییییرم جون دلم قربونت برم که درد کشیدی خاله.

مامان بتی جونش تو هم غصه نخور واسه بچه ها پیش میاد دیگه عوضش یاد گرفت اتو جیزززززززززززززززه




خدا نکنه گلم مرسی معصومه جونم لطف کردی به ماسر زدی


مامان بردیا
21 خرداد 92 10:36
الهی بگردم مامانی خودتو ناراحت نکن تا بچه ها بزرگ بشن از این اتفاقا زیاد میفته....راستی میشه معنی اسم گل پسرتونو بدونم؟


مرسی مامان بردیا جون
معنی اسمش رو در خاطره اول یا دوم نوشتم گلم لطفا اونجا بخون
سارا مامان آرتین
21 خرداد 92 13:43
سلام بتی جون شما لطف داری عزیزم من عضو کلوپ مامانای نی نی های ناز مرداد1391 هستم ولی با این پسر شیطون خیلی کم اونم شبها اگه برسم سر میزنم خصوصی تو چک کن عزیزم


سلام آخه همیشه آف هستی
میام سر میزنم شاید یه روز آن بودی به کلوپتون هم میام اگه پرتم نکنن بیرون خخخخخخخخ
مامان الی
22 خرداد 92 17:35
آخخی ناتان کوچولو
از این پیشامد ها خیلی اتفاق میوفته امیدوارم همیشه به خیر بگذره



مرسی مامان الی جونم حق با شماست
امیدوارم برای هیچ نی نی جانی پیش نیاد
مامان بردیا
25 خرداد 92 19:27



زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:00
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس


آجی محمدمهدی
30 تیر 92 13:00
سام خاله جون.وبلاگتون هم مثل پسرتون محشره.الهی من بمیرم که دستت سوخته ناتان جونی.به وبلاگ ماهم بیا.من شمارولینک کردم.شماهم اگه مهدی رودوستدارین لینکش کنین.واقعاخوشحال میشه.تازه افتخارم میکنه به داشتن همچین دوست گل ونازی.http://mohammadmahdi90.niniweblog.co
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد