ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مامی ناتان

نظرات (13)

سارا مامان آرتین
26 آبان 92 17:49
زیر سایه امام حسین بزرگ شه فدای تو عزیزم همین طور آرتین گلم
سعیده ، مامان هومان
27 آبان 92 14:46
عزیز دلم ناتان خوشگل :الهییییییییییییی به حق مظلومیت همۀ پاکان روزگار هیچ وقت مریض نشی آمین سعیده جون مرسی دوستم بخاطر دعای زیبات همین طور هومان عزیزشما وهمه نی نیهای دنیا
راحله
2 آذر 92 16:44
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول باشه ...وااای فدای پسلم چقدر ماهه ما هم امسال عکس درست و حسابی نشد که بگیریم مرسی عزیزم خدا نکنه خاله جونش
مامان بردیا
8 آذر 92 12:08
فداش بشم چه دلبریه خدانکنه خاله مهربون ناتان جون
خورشید
13 آذر 92 16:53
عزیزم چقدر نازه تو این عکس...بووووووووووووس برای شیر شاه خودم مرسی خورشید جونم لطف داری
مامان بهار مهرنگار
19 آذر 92 14:49
مرسی بتی جون. خوشحالم کردی .شماهم با افتخار لینک شدید .بازم بیا دوست گلم خواهش میکنم دوست گلم مرسی که لینکمون کردین حتما بهتون سر میزنیم عزیزم
رومینا
21 آذر 92 1:04
سلام و شب به خیر خواننده جدید مطالبتون هستم از اول تا آخر آرزو میکنم این فرشته خوشرو عاقبت به خیر بشه و شما هم قدم به قدم خوشبختی او رو ببینید به منهم سر بزنید ضمنا دوست دارم برای خواندن همه مطالب رمز رو هم داشته باشم ممنون میشم برام ایمیل کنید
رومینا
23 آذر 92 19:22
بازم سلام راستی یادم رفت بپرسم این اسم قشنگ والبته کمیاب به چه معناست در ایمیلم رمز نبود هر طور صلاح میدانید ناتان یعنی هدیه شده وعطا شده چیزی که از سر لطف بخشیده میشه واسم یه پیامبر همزمان با داود نبی هم بوده ریشه عبری داره وناتان نبی کتابی هم به نام داوران داشتن این اسم با سختی در ثبت احوال ثبت شد واولین اسم بود
رومینا
26 آذر 92 20:12
ممنون از توجهتون به مطلبم مجدد درخواست رمز دارم برایم ایمیل کنید خیلی ممنون عزیزم مرسی که به ما سر میزنید رمزرو توی وبلاگه پارسا جون قسمت خصوصی گذاشتم گذاشتم بووووس
رومینا
30 آذر 92 21:50
ممنون از لطفتون ولی رمز واصل نشد لطف کنید برایم ایمیل کنید دوست عزیز رمزو برداشتم
kamal
9 دی 92 13:55
چه پسر نازیه حتما بهش ی اسپند دود کنید خدا حفظش کنه لطف دارید ممنون
سعیده
12 دی 92 23:07
کجایی بیتا جونم خبری ازت نیست مرسی دوست عزیزم که از ما یاد کردی میبوسمت
ayhan
1 بهمن 92 19:53
سلام خاله ممنون که به ما سر زدید ... بازم منتظرتون میمونیم ... سلام عزیزم خواهش میکنم چشششم حتما باز بهتون سرمیزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد