ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مامی ناتان

دلگیرترین خاطره

1392/8/24 20:19
نویسنده : بیتا
970 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از سخترین چیزهاکه در زندگی برای پدر مادرهاپیش میاددیدن گاه وبیگاه مریضی بچه هاشونه واین به چشم مادرانه مون کوهی از غم واندوهه ومن هم درکوران این غم گرفتار شدم واین روزها بااین مشکل درکنارکودکم دست وپنجه نرم میکنیم این واقعیت دردناک مریضی همیشه وهمه جا در کمینه وناتان گلم هم استثنا نبود

 

لطفا ادامه مطلب

 

 

 

 



بیقراریهای منمعصومیت کودکانه

درمانگاه تخصصی کودکان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

صبا
20 شهریور 92 23:54
وای خدای من بازم ناتان جون اوف شده؟؟؟ عزیییییییییزممممممم ایشالله که زودی خوب میشه بیتاجون من براش دعا میکنم
رویا
21 شهریور 92 20:22
سلام عزیزم بتی جونم غصه نخور خانمی من براش دعا می کنم انشالله هر چه زودتر حالش خوب بشه و برگرده خونه .
مامان الی
21 شهریور 92 23:35
ای جونم ناتان کوچولو چی شده .. امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه عزیزم نگران نباش بوووس
مامان بردیا
23 شهریور 92 15:53
فداش بشم الهييييييييييييييي.ايشالا كه چيزي نيست
سعیده ، مامان هومان
25 شهریور 92 1:24
عزیزم ،عزیز دلم به خدا قلب ریخت این پست دیدم از خدا می خوام زود زود بیاید خونه آمیــــــــــــــــن
زهره مامان آرسام
26 شهریور 92 20:06
الهی که خیلی زوووووووووووود خوب میشی عزیز خاله
مامان بردیا
27 شهریور 92 9:58
عزیزم یه خبری بدهنگرانمم
عسل58
28 شهریور 92 11:47
سلام عزیزم.من عسل نی نی سایت هستم.خیلی خیلی ناراحت شدم.... امیدوارم هرچه زودتر ناتان کوچولو حالش خوب بشه و بازم برات حسابی آتیش بسوزونه. روی گلش رو از طرف من ببوس.
ملیسا
30 شهریور 92 9:43
خاک عالم !!!! چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بردیا
31 شهریور 92 0:26
بابا خواهر مردم از دلشوره
سعیده مامان هومان
1 مهر 92 0:41
خدا رو شکر که حالش خوبه ، بیتا جون روزای سختی رو گذروندی و به قول خودتون مریضیه بچه ها،یه موضوعیه که گاه وبیگاه پیش میاد و لی امیدوارم ناتان نازنین برای یه عالمه زمان دارز دوردور باشه از بیماری و سالم و سرحال کنار مامان وباباش باشه آمین






مرسی سعیده جون امیدوارم همه بچه ها همیشه سلامت باشن وهومان گلم هم دور از مریضی زیر سایه بابا ومامانی مهربونش باشه







زهره مامان آرسام
1 مهر 92 15:23

ای جووووووووونم خیلی خوشحالم کردی بیتا جون امیدوارم خودتم خوب شده باشی


مرسی زهره جونم خودم مریضم خواهر برام دعا کن زود خوب شم
آرسام طلا رو ببوس
سولماز
4 مهر 92 20:15
سلام خاله ي ان شاالله به زودي خوب بشي كه مامان را از ناراحتي در بياري




مرسی خاله جون ناتان


مامان بردیا
6 مهر 92 7:46
خدا رو شکر.امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی عزیزم
دوستم فدات بشم درکت میکنم.خیلی اذیت شدی.آدم حاضره خودش بمیره ولی مریضی عزیزشو نبینه


مرسی مامان بردیاجونم فدای محبتت دوست خوبم از دعاهای شماها پسرم خوب شده از شما ممنونم
واقعا همین طوره خدا همه بچه ها رو حفظ کنه امین
دوست دارم عزیزم

مامان الی
8 مهر 92 14:08
عزیزم خیلی خوشحالم ناتان جون خوب شد امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه
بووووس


مرسی الی جونم با دعاهای دوستانی مثل شما ناتان جونم خوب شده
سارا مامان آرتین
14 مهر 92 22:33
بیتا جون من نظر ګذاشته بودم واسه این پست ... کوووووووووووو
بیتا جون ایشالا بلا دور باشه عزیزم
بیتا جون دسری که گفتی رو درست کردم فقط چیپس بستنی گیرم نیومد ... حالا بد نمیشه؟؟؟
۲ ساعت که گذشت همینجوری در میاد از ظرف؟؟؟ یا نه؟؟؟


نظری نبودسارا جون نظر هم نزاری میدونم چقدر مهربونی عزیزم
بایدزیرش کیسه فریزر میزاشتی اما با کمی زحمت درمیاد
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:10
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
مامان بردیا
18 مهر 92 14:52
روزت مبارک گل پسر
مامان بردیا
22 مهر 92 9:21
باز کجا رفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبین؟؟


سلام خخخخخخخخخ نت ندارم تا چند وقت دیگه میام خوبیم
بووووووووووووووووووووووووسسسسسس
راحله
28 مهر 92 11:59
سلام بتی جووووووونم واااای من از حالت بی خبر بودمممممممممم
الهی من فدای پسر خوشکلت بشم توروخدا ببخش منو چقدر بی معرفتم حالتو نپرسیدم
امیدوارم الان حالش خوب شده باشه
همسری منم فاویسم داره .یعنی سه تا داداش در واقع فاویسم دارن اما خداروشکر واسه همسری من تاحالا مشکلی پیش نیومده فقط چون یه بار داداشش حالش بد شد اینا هم آزمایش دادن معلوم شد هر سه فاویسم دارن...
مراقب گل پسر باش میبوسمت عزیزم

خدانکنه راحله جون
شما لطف داری
به روی چشم
سارا مامان آرتین
6 آبان 92 19:10
خانومی کم پیدایی ؟؟؟


سلام عشقم سرم شلوغه میام به زودی
خاله اشپز
5 آذر 92 2:53
سلام عزیزم درخواستمو توی نی نی پ قبول کن برای نی نیتون ناراحتم حتما براش دعا میکنم اما قول بده تو هم برای من دعا کنی مریض داری ما هم مریض داریم خدا همه مریضا از جمله نی نی تونو شفا بده نی نی گپ قبول کن قبول کردم گلم مرسی که برا گل کوچولوم دعا کردی از ته دل برای مریض شما دعا میکنم خدا هر چه زودتر شفا نسیبش کنه آمین همیشه هم دعاش میکنم تا روزی که کاملا خوب بشه
خاله اشپز
5 آذر 92 2:54
عزیزم دعا میکنم زودی خوب شی خدایا ناتانو خوب کن درخواستمو توی نی نی گپ قبول کن عزیزم مرسی دوست خوبم با افتخار قبول کردم درخواستتونو منتظرم با هم گپ بزنیم
خاله :) اموزش دونی وبلاگی
20 آذر 92 16:08
سلام من مدیر وب نگر هستم لوگویی که گذاشتید رو بردارید چون وبتونو مسدود میکنه زود باشید با تشگر کدوم لوگو منظورتون توضیح بدین
مامان بهار ، مهرنگار
27 آذر 92 0:38
عزیزم بخدا دلم به درد اومد.خیلی ناراحت شدم سخته خیلی.کشیدم می دونم خدایا دله مامانی ناتانو شاد کن آمین مرسی دوست خوبم همینطور دل شما رو خدا شاد کنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد