ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

مامی ناتان

ناتان ومورچه ها

1392/3/2 3:31
نویسنده : بیتا
723 بازدید
اشتراک گذاری

92/1/2امشب یه اتفاق بانمک افتاد

من وبابایی هر کدوم شیفتی نهار وشام میخوریم ویکیمون از شما نگهداری میکنه اون اتفاق جالب وقت شام خوردن مامانی افتاد...

ناتان زیبای من

 

 92/1/2امشب یه اتفاق بانمک افتاد

من وبابایی هر کدوم شیفتی نهار وشام میخوریم ویکیمون از شما نگهداری میکنه اون اتفاق جالب وقت شام خوردن مامانی افتاد

وقتی داشتم شام میخوردم تو  هم روی اپن نشسته بودی یه تیکه از نون تست بهت دادم وگذاشتمت زمین تا بابایی به وظیفه اش عمل کنه وازشما تا آخر شام من نگهداری کنه

وقتی بابایی روی مبل نشسته بود شما هم توی بغلش مشغول خوردن نونت بودی در یک چشم بر هم زدن نونت رو تموم کردی وبه طرف من اومدی اما من محو تماشای سریال مورد علاقم بودم

توبرگشتی بغل بابایی که من یه نگاه بهت انداختم دیدم تو داری دست مشت شده خودتو با خوشمزگی تمام میخوری گفتم آخی نونش تموم شده آخه وقتی چیزی توی دستت تموم میشه نمیاری بالاتر وبقیه اش رو بیاری بالاتر وبخوریش عقلت نمیرسه عزیزم

بابایی گفت نه داره . توی دستشه ببین داره میخوره حس مادرانم گفت بیام تیکه کوچولوی نون رو ازت بگیرم ویه تیکه بزرگتر دستت بدم اما

چشمتون روز بد نبینه وقتی رسیدم بالای سرتون دیدم مورچه های بدبختن که هر کدوم از یه طرف دستت در حال فرار کردنن  چندتاشونو روی صورتت گرفتم بقیه رو از دستات پاک کردم حالا نمیدونم چند تا از اون مورچه های زبون بسته رو خوردی مورچه خوار کوچولوی من

وقتی مشتت رو باز کردم دیدم تیکه ای از بیسکویت چند روز پیشه که توی دست کوچولوته نمیدونم  کجا انداخته بودی واون شب پیداش کرده بودی

این هم از خاطره مورچه ها وناتان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
3 خرداد 92 2:29
یهو کجا رفتی میخواستم بهت بگم عکس ناتان امد اما رفتی
سارا مامان آرتین
3 خرداد 92 14:44
چه بامزهههههههههههه
این فسقلی تا بزرگ شن همینن... نگران نباش مامانی چیزی نیست
ولی خوب باید هواسمون باشه به جای مورچه چیز خطرناکی بر ندارن
این باباهااااااا همشون همینجوری مواظب هستن


آره سارا جان حالا خوبه سوسک تو دست وبالش نبود بخوره قربونت
+صبا+
5 خرداد 92 10:37
خخخخخخخخخخخخخخخ
فای فای فای
ناتان کوشولو مولچه خولد؟؟؟؟؟؟
الهییییییییییی قلبونش بله خااااااااااااله

آره صبا جون اون هم نمیدونم چند تا خخخخخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد