ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت نهم خاطره

1392/3/2 3:41
نویسنده : بیتا
552 بازدید
اشتراک گذاری

ناتان عزیزم مامی خیلی دوست داره من هر روز بزرگتر شدنت رو میبینم وتو هر روز از نوزادیت فاصله بگیرید حالا دیگه یه دندون داری عشقم مثل یک مرواریدی که درون صدف نشسته من هم هی دهانت رو باز میکنم ونگاش میکنم  قهقههاز بس ...

مرواریدهای ناتان

ناتان عزیزم مامی خیلی دوست داره من هر روز بزرگتر شدنت رو میبینم وتو هر روز از نوزادیت فاصله بگیرید حالا دیگه یه دندون داری عشقم مثل یک مرواریدی که درون صدف نشسته من هم هی دهانت رو باز میکنم ونگاش میکنم  قهقههاز بس کوچیکه تاچیزیت میشه اول به دندونت نگاه میکنم تاببینم سر جاش هست یا نه

20 خرداد 90 در ده ماهگیت سمت راست فک پایین اولین دنونت دراومد  قلبدومی 3 تیر 91 کنار اولی در اومد

البته دندونهات دیر اومد اما پشت سر هم در اومدن ماچ 

 "اونددری که به نظل میلام تی طون نیستما"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد