ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت هجدهم خاطره

1392/5/11 17:32
نویسنده : بیتا
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

دیدار دوباره ناتان جان ودل منماچبا دریای زیبای چمخاله در دومین تابستون زندگیشقلب

مامان یه وان آب بزرگ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 24 خرداد سال 90 روز جمعه

سال گذشته که ناتان گلم دریا رو دیده بود با وحشت فرار کرد استرسومامان رو نا امید کرده بود چون با چه عشقی براش مایو خریده بودمناراحت

اما امسال .....

این دفعه که چشم ناتان جونم به دریا افتاد به خودش گفت به به چه وان آب گنده ای بپرم توش اما متوجه نمیشد که چرا مامان یا بابا دستش رو ول نمیکنند  وعصبانی میشدعصبانی

خلاصه کشون کشون ما رو به دریا نزدیک کرد اول پاهاشو به آب زد بعد دستش رو اگه دستش تو دست بابایش نبود شیرجه میزد توی دریانیشخند

 

به هر حال خودش رو با تمام لباس به آب زد وخیس خالی شدهورا ما هم که اصلا آمادگی همچین واکنشی رو نداشتیم هیچ چیز واسش نبرده بودیم

مامانی به فکر فرو میرودمتفکر

یکدفعه به یاد یه پتوی مسافرتی کوچیک افتادم که توی ماشین داشتیم بابای رو فرستادم از ماشین بیارهزبان

 خودم هم نزدیک بود با تو بپرم توی دریاقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سعیده ، مامان هومان
1 تیر 92 0:37
عزیزم همیشه بری سفر ای خوب خوب و کلی کیف کنی


مرسی عزیزم
صبا
1 تیر 92 12:24
به به!! آب دریا سازگار باشه به تنت ناتان جووووووووووووووون


مرسی خاله صبا جون
مامان بردیا
1 تیر 92 15:04
عزیزم واقعا میچسبه شنا


آره خاله جون جای بردیا جون خالی
مامان بردیا
1 تیر 92 15:04
دوستم به نظر سنجی دعوتی


مرسی عزیزم
مامان بردیا
1 تیر 92 16:37
سلام.ممنون که به ما سر میزنید.با پست جدید و عکسای تولد بردیا جون پذیرای شما هستیم.حتما به ما افتخار بدین
معصومه
2 تیر 92 1:18
عزیییییییزم چه جیگریه اونجا که جلوت نشسته مامانش .یه عالمه بوس واسه این فرشته خیس


مرسی معصومه جون فدای تو نی نی ناز تو دلیت مبارک عزیزم
علی
3 تیر 92 2:01
سلام مرسی ممنون منم وبو لینک کردم از طرف من یک بوس اب دار از کوشلو بگیر ممنون




مرسی از لطفتون

سارا مامان آرتین
3 تیر 92 20:39
ای جونم این گل پسر زیبا روووووووووووووووووووووووو
وان گنده رو خوب بومدی هااااااااااااا جالب بود

ببوس گل پسری رو


فدای تو خاله سارای مهربون
مامان مانلی
6 تیر 92 11:45
ای جونم ماشالله چقدر بزرگ و ناز شده هزار ماشالله جای منم خالی میکردی اگر منم بودم میپریدم تو دریا



مرسی عزیزم جاتون واقعا خالی گلم امیدوارم زود یه سفربه شمال داشته باشی
عاطفه
7 تیر 92 11:47
به به چه پسمل نازی......ای کاش اگه بچه ی منم پسر باشه قیافش مثل تو بشهههههههه.
یه دنیا بوسسسسسسسس برای تو


مرسی گلم
من عکس کودکیتون رو بخاطر قفل بودنش ندیدم همه گفتند زیبایید بنابراین فرشته شما هم بی شک زیبا میشه گلم
راحله
7 تیر 92 18:32
این تیپ دختر کشش منو کشته
مامان خانومی گنده ماچش کن از طرف من


مرسی راحله جونم
هزارتا بوس براشماو هوراد خاله
مامان مانلی
8 تیر 92 19:24
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا


الی مامی آراد
9 تیر 92 19:58
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
مامان نی نی باربد
15 تیر 92 3:42
سلام بیتا جون از اینکه وب باربدم رو لینک کردی ممنونم .چه پسمله شیرینی داری خدا حفظش کنه


سلام گلم خواهش میکنم کاری نکردم باربد وشما رو میبوسم
سولماز مامان آتوسا و تارا
22 تیر 92 20:49
سلام مامان ناتان
خسته نباشيد خدا پسرت را واست نگه داره
اگر دوست داشتيد به ما هم سر بزنيد


مرسی گلم چراکه نه حتما به شما سرمیزنم
Solmaz
23 تیر 92 8:45
سلام بيتا جان مرسي كه سر زديد

من لينكتون كردم




خواهش میکنم گلم لینکتون کردم


سولماز
26 تیر 92 17:45
سلام ماماني
يك سؤال ؟اين درياچه كجاست؟
ببخشيد من اطلاع ندارم


سلام سولماز جون اینجا استان گیلان ساحل دریاچه خزر شهرستان لنگرود هستش دریاش به نام چمخاله شناخته میشه
بوس برای تو ودوتا گلهات
مامان مانلی
28 تیر 92 4:47
هنوز که آپ نکردی خانومی


تولد ناتان گلم نزدیکه به زودی آپ میشم
ملیسا مامی درساا
30 تیر 92 1:25
عزیزممممممممممم خدا حفظت کنه نمککککک




مرسی ملیسا جون
مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 12:24
چه عکس جالبی. ناتان خیلی با مزه ای خوشمزه مامانی من دوست دارم با هم بیشتراشنا بشیم به ما سر بزن اگر مایلی تبادل لینک کنیم. منتظرم مرسی عزیزم لطف داری حتما عزیزم سر میزنم لینک شدی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد