ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت نوزده ام خاطره

1392/6/15 2:07
نویسنده : بیتا
1,106 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه ای که گذشت ما به اتفاق آقا ناتان برای صرف نهار خونه یکی از اقوام دعوت شدیم وجای همه خالی قرار بود از این روز یه خاطره خوب به جا بمونه اما ...

سه شنبه ای که گذشت ما به اتفاق آقا ناتان برای صرف نهار خونه یکی از اقوام دعوت شدیم وجای همه خالی قرار بود از این روز یه خاطره خوب به جا بمونه اما نمیدونم اسمش رو چی میشه گذاشت سهل انگاری مادرانه یا یه اشتباه یا خواست خدا قضاوت رو به شما دوستانم میسپارم من که خودم رو سرزنش میکنم

غذایی که برای ماها تدارک دیده بود باقالی پلو با ماهیچه به صاف میشه گفت بسیار لذیذ بود و من با اینکه وعده غذایی ناتان رو برده بودم اما بخاطر لذیذ بودن غذا دو قاشق از برنج رو بدون باقلی  اما با ماهیچه رو دادم وپسرک شیرینم هم خورد ومن هم با به به چه چه گفتم غذارو دوست داشته وخوشحال از این موضوع

اما  نمیدونستم چه اتفاقی در کمین طفلک معصومم هست

ناتان اونجا بعد از غذا کلی بازی کرد وما خوشحال وخندان برگشتیم خونه 

شب شد وناتان گلم خوابید اما  حدود ساعت ٦ صبح با صدای خفیف وعجیبی ازخواب بیدار شدم و دیدم عزیز دلم نشسته وبعد از کلی بالا آوردن نمیتونه خوب نفس بکشه حال بدی داشتم دوست ندارم این لحظات بد برای هیچ کودکی اتفاق بیفته وهیچ مادری هیچ وقت نبینه

بغلش کردم وبا ماساژ پشتش کمی حالش بهتر شد و خوابوندمش واین حالت تقریبا هر نیم ساعت ادامه داشت

صبح زنگ زدم به دکترش وقرار شد ببرمش مطبش  

دکتر از من پرسید به چی شک دارم و من هم مواردم رو گفتم  اما علائمی که پسرم داشت فقط با فاویسم یا مسمومیت با باقلی مطابقت داشت  دکتر  براش سرم نوشت ورفتیم کلینیک کودکان و بهش سرم وصل کردن وتا ٤ ساعت زیر سرم بود پسرکم

بعد از تموم شدنش برگشتیم خونه وحال ناتان کمی بهتر شد اما به دستور دکترش هیچ چیز رو بهش اجبار نمیکنیم که بخوره واون هم هیچ چیز نمیخوره

الان جمعه ساعت١:٣٤ دقیقه هست وهنوز ناتان مریضه وخوب نشده خیلی براش نگرانم اما کاری از دستم بر نمیاد خیلی میترسم از اینکه شنبه دکترش بگه باید بستریش کنین  

فردا هم تعطیله ونمیتونم ببرمش مطب دکترش چون فقط اونو قبول دارم وبهترین دکتر این شهره

این هم عکس پسرم وقتی زیر سرم بود واقعا بچه کوچیک زیر سرم طاقت نمیاره وآخر مجبور شدم برم روی تخت بشینم وبعد از یک ساعت سه ساعت باقی مونده رو روی پاهام بزارم ومدام تکونش بدم

من از دست مامان ژونم شاکیم

ناتان کوچولوی بیقرار

خواب معصومانه عشق کوچولوی من

خواب معصومانه ناتان جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شاهزاده کوچولو
15 شهریور 92 2:29
آخی طفلی ناتان کوچولو.. انشا اله که به بستری شدن نیازی پیدا نمیکنه و همین الان با دعاهای مامانا و باباها حالش خوب میشه.. منکه اصلا طاقتشو ندارم النای منو بهش سرم بزنن حتی فکرشم خیلی بده. ولی غصه نخور مامان بیتا. ناتانیه ما قهرمانه و زودی خوب میشه.. به امید خدا


مرسی عزیزم از این که همدردی کردی امیدوارم النا هم همیشه در پناه خدا باشه وسلامت باشه عشق کوچولوتون
صبا
17 شهریور 92 1:53
الهییییییییی خاله قربونش بره
غصه نخور بیتاجونم
مردی شده ناتانی برا خودش زودی خوب میشه ایشالله


مرسی صبا جونم فدای تو
مامان بردیا
18 شهریور 92 2:35
الهی بمیرم براش...عزیزم تو که تقصیری نداری بچه توی این سن همه چی میتونه بخوره.از کجا میدونستی که مشکل پیش میاد...بردیا هم سه ماهش بود که از دختر عمه اش ویروس گرفت و مجبور شدیم بهش سرم بزنیم.درکت میکنم واقعا سخته.ایشالا دیگه از اتفاقها براتون پیش نیاد.ایشالا زود خوب میشه و اشتهاش برمیگرده
آپم


مرسی از لطفت دوستم
سعیده ، مامان هومان
25 شهریور 92 1:29
الهی بمیرم ...امیدوارم خوب خوب بشه گل پسرمون. و مامان نازنینش از نگرانی در بیاد
مامان مانلی
8 مهر 92 12:26
الهی بگردم ایشالله خوب میشه نگران نباش عزیزم



مرسی دوستم
سپید(مامان یونا)
14 مهر 92 17:32
الهی بمیرمممممممم....خیلی سخته دیدن نینی ها تو این وضعیت.انشالله دیگه این جور صحنه ها برات تکرار نشه عزیزم
خدا حفظ کنه ناتان جونمونووووووو


مرسی دوست گلم بلا از همه بچه ها دور باشه
saeedeh
16 مهر 92 14:37
آخه بیتا جون غصه نخوری ها دیدم یه چند وقتی نیستی. بگو درگیر پسر گلت بودی. ایشالا با گذشت زمان بهتر و بهتر می شه . . فقط باید حواست باشه که دیگه باقالی نخوره خیلی از بچه ها این حساسیتو دارن. مواظب خودت و ناتان جون باش براش دعا می کنم
علی
4 آذر 92 19:32
سلام دوست من این بنرمنه یک خواهش بزاری توی وبت کدشو واست میزارم
خاله ادریس
11 آذر 92 1:04
سلام عزیزم واقعا خیلی بانویی مرسی که بنرمو گذاشتی قربونت برم به منم سر بزن و برام نظر بذار من همون نی نی اشپزم niniashpaz.niniweblog.com تشکر بابت لوگومو گذاشتن برای نی نی ادریس نظر بذار اینم ادری وب ادریس جون : edris-sogand.niniweblog.com سلام دوستم مرسی لطف داری خواهش میکنم کاری نکردم حتما سرمیزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد