ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت دوازدهم خاطره

1392/2/23 3:17
نویسنده : بیتا
418 بازدید
اشتراک گذاری

9تیر گلک زیبای من هر روز شکفتنت رو میبینم وخدارو شاکرم که وجود پاکت رو به من هدیه کرد عزیزم چند وقتی هست که بد اخلاق شدی

9تیر گلک زیبای من هر روز شکفتنت رو میبینم وخدارو شاکرم که وجود پاکت رو به من هدیه کرد عزیزم چند وقتی هست که بد اخلاق شدی فکر میکنم بخاطر در اومدن بقیه دندونات باشه

امروز با این مه بی حالیت بردمت حموم دوست داری توی وان حمومت بشینی وبادستهای کوچیکت بکوبی روی آب البته از خوردن کف صابون هم کم لذت نمیبری وقتی بازیت تموم شد دوش حموم رو گرفتم روت وتو هم دستهاتو میکشیدی توی سوزنیهای آب تا اون ها رو بگیری

امروز مامانی رفتم فروشگاه لباس ورزشی کدفعه یه موضوع مهم یادم اومد وای پسرم مایو نداره چطور بره دریا شنا کنه.اونوقت توی مایوها گشتم وگشتم تاتا ناز ترینش رو برات خریدم

مامان قربون مایو پوشیدنت "خوف مامی ژونی من آماته شنا ترتنم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سنجاقک آبی
24 اردیبهشت 92 1:31
سلام بیتا جونی

کل وبلگتو کامل خوندم خیلی قشنگ بود

عزیزم عکسای بیشتری از این شازده کوچولوی شیطون بزار با اون موهای فلفلیش یه اسپندم واسش دود کن بخدا ما چشم شور نیستیم ولی بلاخره کار از محکم کاری عیب نمیکنه

امروز خیلی خوش گذشت یه اعتراف بکنم..اول که گفتی با نی نی میای گفتم حتما همش نینیت گریه میکنه و باید فقط حواست به اون باشه ..نمیدونستم اینقدر نینیت آقـــــــــــــــــــاست

انشالله جمع خونوادگیتون همیشه پر از شادی و لبخند باشه




سلام سنجاقک آبی فدات شم مرسی لطف کردی وخاطرات ناتان رو خوندی گلم خوشحالم با شما آشنا شدم


بوس بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد