ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

مامی ناتان

قسمت دهم خاطره

1392/3/2 3:50
نویسنده : بیتا
566 بازدید
اشتراک گذاری

شیوه دیگر از خواب ناتان شیوه بسته بندی راکه برای شما توضیح دادم حالا روش چرخشی

لالایی گردشی

شیوه دیگر از خواب ناتان شیوه بسته بندی راکه برای شما توضیح دادم حالا روش چرخشی یعنی یکی باید بغلش کنه ودور خونه بگرده تا شازده بخوابه که این کار خطیر اغلب به دوش بابایی دیگه چشمک

روش بعدی روپاییه نه از نوع فوتبالی . تقریبا همیشه من انجام میدم گریه

بابایی میگه وقتی که ما میخوابیم فیگورهامون مثل همه مثلا هردو به یه طرف یا دست زیر چونه و....خیلی جالبه البته اتفاقیه اما اتفاقی که زیاد تکرار میشهقلب

"ماما ژونی از خیلو هام بقو"راست گفته پسرم ٨ ماهگیش ٨کیلونیم بوده و٩ماهگیش ٩کیلو ٢٠٠ گرم خوشتون میا دبا اینکه زودبدنیا اومد دست تنها هم بودم پسرم دچار کمبود وزن نشد

یه کار جالبی یاد گرفته برخلاف بچها که دستکاری غذا رو دوست دارن ناتان این کار رو دوست نداره وخدا نکنه دست وصورتش غذایی بشه تا به خودم بجنبم همه رو به لباس من میمالونه بعد از غذامن بیچاره جای آقا باید لباس عوض کنم"مامی ژون تلوه میشه بلای  بابایی"

 دوست دارم عشق کوچولوی من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیدا جون
22 اردیبهشت 92 21:14
بتی جون امیدوارم پسرت زیر سایه پر محبت پدر و مادرش بزرگو بزرگتر بشه و همیشه باعث افتخار پدر و مادرش بووووووس


مرسی سیدا جونم بازم بیا من هم میام کلوپت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد