ناتانناتان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

مامی ناتان

دلنوشته

1392/3/2 3:22
نویسنده : بیتا
488 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم هستی من 

ارامش من

به خود میبالم که تو را دارم با تو متحول شدم وایمانم بیشتر شد . ایمان به پروردگاری که در تنهایهایم تنهایم نگذاشت ودر سختی دستان دراز شده من را به سویش گرفت .

فرشته پاک و آسمانیم وجودت روزنه ای شد برای من تا غمهایم را از یاد ببرم .

همیشه بخند نازنینم وقتی میخندی میشکفم ووقتی گریه میکنی  پژمرده میشوم ومیمیرم.

 دلنوشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا مامان آرتین
29 اردیبهشت 92 0:54
ماشالا به این فرشته کوچولو... درخواست دوستیتونو قبول کردم و با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر به هم سر بزنیم

سلام عزیزم لطف کردید خوشحال شدم
+صبا+
30 اردیبهشت 92 1:20
بوووووووووووووووس هوارتا برای ناتان گلی
اینم برا مامی ناتان



مرسی صبا جونم
سعیده
31 اردیبهشت 92 15:39



مرسی بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامی ناتان می باشد